Disa fėmijė e kanė tė vėshtirė tė pėrcaktojnė fillimin dhe mbarimin e kufijve tė tyre nė shtėpi, shkollė apo nė mjedise tė tjera shoqėrore. Nė njė situate tė tillė cenohen tė drejtat dhe liria individuale e personave pėrreth. Pėr kėtė arsye ata pėrballen me njė sėrė problemesh pėrsa i pėrket ambientimit dhe komunikimit.
Ky fakt na kujton edhe njė herė rėndėsinė e tė vendosurit tė kufijve nė edukimin e fėmijėve. Tė vendosėsh kufi do tė thotė tė dallosh ekzistencėn tėnde nga tė tjerėt nė komunikim dhe tė dish ku tė ndalosh.
Ky fakt na kujton edhe njė herė rėndėsinė e tė vendosurit tė kufijve nė edukimin e fėmijėve. Tė vendosėsh kufi do tė thotė tė dallosh ekzistencėn tėnde nga tė tjerėt nė komunikim dhe tė dish ku tė ndalosh.